2012. november 25., vasárnap

Leveleket kaptam!!!



Lassan két hete , hogy elindult a blog,és most a legutolsó alkotásom óta kapom a leveleket,…
Ebből emelnék ki pár „szeletet”:

Íme:

„Szeva Pistám!Szükségem lenne egy kis információra,hogy ha kinéztem egy lányt , és tetszik nagyon,de nem merem megszólítani,akkor hogyan próbáljam meg észre vetetni magam vele? ”

-           Ez elvileg nem nehéz eset,természetesen kellene esetleg egy olyan körülményt megteremteni,hogy kettesben tudjatok lenni, és tudjatok beszélgetni,hátha a belső értékeid sokat jelentenek neki,.Ha mégis azt érzed,hogy nem vagy kemény ehhez,akkor válassz egy szórakozóhelyet menjetek el együtt tömegesen , és táncolj vele,vagy csak simán ülj le vele…(persze előtte beversz egy diólikőrt)

Persze erről is van  történetem:
Volt amikor ki voltam csípve,mint „Szarospista” Jézus neve napján,és kutyába nem vett a hőn áhított Csibe.
Aztán mikor full koszosan mentem haza a munkából,még a dinnyeinda rá volt ragadva a papucs talpára,és egy kb. 40 éves  biciklivel szaggattam hazafelé... Leállítottam beszélni,majd  leültünk az árokpartra fűszálat rágni, és röhögni.
Na akkor volt minden őszinte és sallangtól mentes. …(Ja és az első randin már nagyon tetszettem neki,mert előrelépés volt az is,hogy lefürödtem)

„Te hogyan mondanád meg a csajodnak, ha már 3 hónapja együtt vagytok,hogy adja neked a szüzességét?”

Megdicsérlek baszki,…ne légy barom!…ilyen nincs,hogy adja neked…az,hogy valaki megajándékoz téged egy olyan csodával,amit csak egyszer adhat oda az életben,ezt meg kell becsülni,és  várni kell rá...Persze ha tényleg szereted….
Ha csak blöffölöd  a lámúrt,és  csak remegsz,hogy lerántsd róla bugyit,akkor inkább keress mást….
(…Én 7 hónapot vártam a nagy napra)…..

„Most lesz az évfordulónk, és nem tudom milyen ékszer tetszene neki . Nyaklánc szerinted jó ötlet,vagy az olyan hétköznapi?”

Ha olyan a lány értékrendje, és ezt te érzed, akkor kapjon természetesen karórát,de kakukkosat…
…De hidd el a nők,lányok nagy része örül annak,ha valami kreatív dologgal leped meg…igenis törd a fejed azon mi az amivel beírod magad a nagykönyvbe nála.Én ebben hiszek…

Itt a „Nagyvárosban” azért könnyebben tapasztalok negatívumot ilyen téren:

Anyuka a lányának:  -Fogjál magadnak egy pénzes faszit,fialjál be neki az udvarba,hadd jöjjenek a kispockok,mert különben szegényen halsz meg…Nézd meg én is hogy jártam apátokkal… :)

A legszimpatikusabb megnyilvánulás „anyósjelölt vonalról  kb 4 hónappal ezelőtt ért:
hHA Hölgyemény elvitt (majd 1 hetes) már-már komolyodó kapcsolat után a szüleihez bemutatni.Természetesen olyan villában laktak,hogy külön cipőt kellett majdnem felvennem azért mert a fűre akartam lépni.
Kis ebéd stb,és a „Mádmázell” nekem  szegez egy gyönyörű kérdést:

-És aztán az én Mónikámat hova akarod vinni nyaralni?

Gyengéden összevontam a szemöldököm,mint amikor látod,hogy  a pultban a kiscsaj vigyorogva elteszi a visszajáródat,anélkül,hogy megkérdezett volna,esetleg visszakéred-e? 


-Imádom a lányukat,szuper minden,de sajnos nem látok ennyire előre.

       
(…Nem a fenét nem …Kilépek azon a rohadt 2 milliós majomkenyérfa törzséből készített székelykapun,és soha többé nem láttok)


Persze ilyenkor jogos a kérdés,hogy ezek után dobtam a csajt?.....Igen,de nem emiatt,hanem egyszer eljött hozzánk az albiba,főztem neki,és azt mondta,ő nem akar ilyen régi étkészlettel enni,mert az tuti mérgező anyagokat tartalmaz……(Felrobbant az agyam,de meg a maradék tekervények segítségével kikísértem a kapuig)

Jöjjenek   végül egy kicsit érdekesebb levél:

Na segíts István bátyám!Állandóan kívánom a barátnőmet, és akarom vele a szexet,de sokszor elutasító velem,pedig tudom,hogy jó velem.

-Na tisztázzunk gyorsan valamit,ha nem régóta vagytok együtt,akkor valahol bibi van pajtás,de természetesen senkinek nem teljesen egyforma arányú az” étvágya”.

Régóta vagytok együtt?Akkor tessék kicsit törődni a lelkével,sétálni egyet,udvarolni neki,meglepni egy általad kreált egyszerűbb vacsorával,és a szex ne cél legyen a nap végén,csak egy kapott extra.elvégre Ő a NŐ!

Ez a "pedig tudom,hogy jó velem"-ből szokott nagy pofára esés lenni,inkább ilyet ne reklámozz,jó bornak nem kell cégér..
 
Így működünk,felesleges mellébeszélni, a nő szereti,ha  a tenyereden hordozod,és udvarolsz neki,mi férfiak, boldogok vagyunk ha ígazi „Alfahímek„ vagyunk az imádott Istennő szemében.

Mindig vannak nehezebb esetek is,de ha minden olyan egyszerű lenne,unatkozva leélnénk az életünket és ennyi,persze vannak olyan izgalmak,melyeket inkább kihagytam volna,de így visszagondolva,már mosolyog rajta az ember……….

...Ígérem nem lesz több ilyen lelkizős :) :) :)

2 megjegyzés:

  1. Egy újabb gyöngyszem abból a bizonyos billentyűzetből ^^

    VálaszTörlés
  2. Most fogunk belecsapni a lecsóba,eddig csak simogattam a billentyűket :)

    VálaszTörlés