2012. november 16., péntek

Házibuliiiiii !



.......Hol is kellene Csibére vadászni?
 
                                                             ....A  legjobb erre…..EGY HÁZIBULI!!!

Azért innen is akadnak történetek…..

14 évesen kezdtünk el belecsöppenni a házibulik világába.

Zselé a hajban,általában egy kőműves, nagyzoló falvakolásával egyenértékű mennyiségben.
32 fogas mosoly begyakorolva a tükör előtt,ezüst fukszok,Scooter-dauer .

„Ezeröccázé márkásított párfümérija” ,háti permetezőből egymásra hintve kisebb szolid adagokban…
Nagy izgalomban összepakolva váltás póló,másik ing, és végre egy nem lyukas zokni :)

Természetesen kétkerekű kézikocsival toltuk el a cuccot a helyszínre ,mellyel
 (ha napi használatban volt) előző nap még az állatok kimenő oldali melléktermékét teleportáltad…(így előtte csutakolás :).

Az akkori  DJ kellékek az alábbiak voltak:  2-3 db  Hightech diszkófény...
 (Wartburg ablaktörlő-motorból,diavetítő nagyítójával,széttört fürdőszoba tükörrel….igazi májer cuccra tehettél szert)
...ÉÉÉÉSSSSS....

     Amire a legbüszkébb vagyok az egy saját találmány…

A csillagok háborúja lóf***sz volt ehhez képest amit én produkáltam…
 (na jó,nem,de nekünk annak tűnt :)

Most jön a trükk,csak a kezemet figyeld :

 -          -WC papír gurigákat… (2 db) középen összeragasztod,majd lyukat fúrsz a henger  közepébe.
Beleteszel egy izzót,amit a hangfalra rákötsz…..oké,oké ..már villog ütemre..
…..Egyik végét lezárod egy iskolai zsebtükörrel,melyet leragasztottál szigetelőszalaggal csillag alakúra…..már alakul…

Nagyítólencse az elejére,amire ráragasztasz egy kettévágott „Mántengyús” zöld üveget…

A végeredmény???.
......Nagy Zöld csillagot villog a tánctérre a szerkezet…sőt ha szerencséd van,és tovább tart a buli…hajnal kettőtől átveszi a füstgép szerepét ,imádták
….mi meg a helyi „Brúklinbáunsznak” éreztük magunkat …
 
Tesla hangfalak,kazettás Deckek átalakítva,hogy lehessen sebességet állítani,1 fejhallgató,meg egy mikrofon…..meg a sok kazetta,és két grafitceruza,hogy ami számot kérnek,azt vissza tudd tekerni gyorsan manualban…celebek voltunk a magunk kicsiny világában…és hát lehetett csajozni.

Mert működött a -----„Szabad felkérnem Téged egy táncra ?”- varázsmondat,és lehetett „lassúzni”,persze ha régebb óta együtt voltatok akkor „gyorsazni”.
 
Persze akkor még ihattam, és (17,5 éves korom óta nem iszom,egy májprobléma miatt)…és hát rendszeresen be voltunk oltva veszettség ellen,Fiatalság,bolondság….

Próbálkoztunk különböző,Atomvillanást előidéző koktélok kikeverésével  is,az egyik
legsikeresebb a

 „Nyissssdabudiajtót”-művésznévre hallgatott,és találó volt.

Hozzávalók 4 olyan személyre:
(akit fél órán belül amúgy elveszítesz)

-A MAG :  1 rész sör,1 rész konyak,2 rész vodka….
-A KÖRET: Kis Mustár(,az jól kikormol),Steve Strong (Erős Pista),kis Crazy Pepper (Őrült Bors )
/Aki  keleties ízvilágra vágyik,annak kis Gabi-fogkrém…./

Na,ezt mind egybe komponálni egy jó nagy korsóba,aztán hadd menjen a négy ember közt körbe….
(Öveges professzor sírt volna ilyen gyönyörűséges sokféle eredménnyel kecsegtető kísérlet láttán….)

Kb. 15 perc elteltével  Abebe Bikila-t,a híres etióp futót  is lenyomtuk volna a WC felé légvonalban ….Nyilván aznap mindenkinek volt váratlan kiadása….

Persze annak is külön története van,hogyan derült ki,hogy beteg vagyok….(tudom,mire gondolsz de nem,nem elmebeteg!!!)

Történt egy szép csillagos péntek éjszakán,hogy úgy berúgtam mint az albán szamár….GPS-sel sem találtam volna haza,pedig akkor még aztán csak az „ALCATEL VÁNTÁCCSÍZI” –volt a menő…

Még ezzel nem is lett volna baj,csak én még szombaton is rápótoltam,és  hétfőn is úgy mentem suliba ,hogy a Bolygónkkal ellentétes irányba keringtek a szemeim. Beültem szépen az órára,tudtam,hogy valami nem jó,bár akkor a hétvége nagy részét átjógáztam….

A tanár észrevette ,hogy vagy túl sok Manga-rajzfilmet néztem,vagy agyagpakolást kaptam Nőnapra ajándékba,de valami nem klappol…gyönyörű sárga színben pompáztam.
Elküldött a dokihoz,aki menten becsokizott,hogy valami komolyabb bajom van,és hozhatja hozzám a papot feloldozni.(Na lett volna dolga az öregnek,tuti kapott volna túlórapénzt.)

Őrült sok vizsgálat,családnak nagy para,oda lesz a fekete bárány ….de végül megmaradtam,csak azóta nem iszom……Na emiatt van az,hogy sokszor ha elmegyünk valahova,én emlékszem mindenre : )



…Egyszer én voltam a házigazda ,ha jól emlékszem 9-en voltunk,mindenki  Jokerre itta magát.

Az egyik pajtás,megkérdezte hova ülhetne le a szalonnasütéstől távolabb,mert egyedül akar lenni…… összekaptak a Csibéjével…..Mutattam a sötétben „egy nagyjából” irányt …

Kb 20 perc múlva ,miután utána mentem,eszméltem rá,hogy ez a jóember berúgva, a fehér lenvászon nadrágjában leült a trágyadomb tetejére SMS-ezni …

Nesze neked falusi turizmus…..
 
Ugyanekkor e nemes esemény folytán már hajnal felé haladtunk,mikor felmerült a téma,hogy már nem éhesek szalonnára,mit lehetne még sütni??,….Hááá van virsli,jó lesz?....—Persze,hozzad!

Na előkerült a virsli,aminek szülőhelye az a város,ahol Közép-Európa legépebben megmaradt síkvidéki téglavára is található…

Igen ám,nagyban ment a 2. fordulós falatozás….

Felszólalt az egyik gavallér,hogy ő bizony életében nem evett ilyen sz*r virsliket,és legközelebb ne ilyet vegyek,mert ez nagyon keserű…

Mondtam rá egy „Jesszokét” majd később néztem meg a nyársát,amin sorba voltak húzva csokornyakkendőre sülve a virslik,mivel gyönyörűen elfelejtette kihámozni azokat,így kis kenyérrel,és mustárral együtt ette a Húsipari csodaterméket,melyen látszódott a tűz fényénél: 

-GYULAI......

Sikítva röhögtünk rajta....

-BA*****MEEEEG,TE MEGETTÉL 20 DKG NEJLONT !!!!

Na így megy ez nálunk vidéken...

 
 

3 megjegyzés:

  1. Azért néha elkeseredek, hogy nem együtt nőttünk fel. Azt hiszem lett volna ott aztán baj :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,remélem még sokszor találkozhatok azokkal az emberekkel,akiket sokra tartok,és a velük "barátként együttműködés" már sok örömöt,pozitív emléket adott :)

    VálaszTörlés